Mediatip (3 april 2021)

Gewichten, meetlint en fruit

Het Sportkookboek 2

Stephanie Scheirlynck bracht in 2015 het eerste Sportkookboek uit. De sportdiëtiste probeert zo om sporters gezonde en evenwichtige voeding te laten maken. Het tweede deel in die reeks kwam afgelopen week in de winkelrekken terecht.

Ben je zelf een fervent sporter en wil je graag weten welke voeding je genoeg power geeft? Dan is dit boek van Stephanie Scheirlynck ideaal. Het laat je weten welk eten je op welk moment moet eten om zo nog meer energie krijgt voor, na en tijdens het sporten. Naast 80 nieuwe recepten en heel wat tips en tricks rond eetgewoontes krijg je in dit boek nog veel meer. Het boek is ingedeeld in een bepaalde structuur zodat je weet wat je best eet tijdens trainingsdagen die rustig of juist intensief zijn. Maar ook voor tijdens de rustdagen krijg je voldoende informatie mee. Ook de vorige editie en andere boeken rond sportvoeding zijn nog verkrijgbaar van de diëtiste.

Uitleg van Stephanie Scheirlynck over sportvoeding

Voor jongeren

Vijf jaar geleden bracht de sportdiëtiste ook al een sportkookboek voor jongeren uit. In dat boek staan heel wat tips om jongeren die geregeld sporten een evenwichtig en gezond voedingsschema en advies op maat te bezorgen. Naast dat boek bracht ze in 2017 ook nog boeken op de markt voor teamsport en krachtsport. Al deze boeken zijn nog te verkrijgen in de boekhandel.

Wat vond je van dit artikel?

Klik op een ster om te stemmen.

resultaat 0 / 5. Aantal stemmen: 0

Er is nog geen stem uitgebracht. Jij kan de eerste zijn!

Spijtig dat je dit geen leuk bericht vond.

Laat ons weten wat er beter kan!

Wat kan er beter?

Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.